Chowa

Akemi Tanaka
De filosofie van Chowa helpt Japanners al eeuwenlang met meer rust en balans te leven Akemi Tanaka beschrijft in Chowa wat we van Japan kunnen leren om meer in harmonie te leven. Chowa is het Japanse begrip voor ‘de zoektocht naar balans’. Al eeuwenlang helpt chowa Japanners vorm te geven aan een leven dat vol is van spanning en verandering. Chowa maakt problemen leefbaar en vormt de basis van ikigai en wabi sabi. Via autobiografische verhalen en voorbeelden uit de Japanse samenleving biedt Akemi Tanaka de lezer een unieke en doorleefde inkijk in de Japanse manier van leven. Chowa is een manier van leven in balans met jezelf, anderen en de wereld om je heen.

Recensies (1)

Is Chowa het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Chowa