Code Fakkellicht

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Om de lange reeks successen die hem tot multimiljonair hebben gemaakt te bekronen, heeft wapenhandelaar Erich Wilhelm Gerhardt voorbereidingen getroffen voor de munitiedeal van de eeuw. Daarvoor heeft hij op korte termijn een enorme hoeveelheid contanten nodig waarvan de herkomst niet te traceren mag zijn. Gerhardt formeert daarom een team dat op jacht gaat naar een legendarische schat aan boord van een schip dat al sinds de Eerste Wereldoorlog op de zeebodem rust.

Na een tip van Gerhardts geadopteerde dochter, Jennifer, infiltreren oud-US Navy Seal's Philip Drake en Jack Henderson het duikteam van de wapenhandelaar. Op het moment dat Jennifer de ware aard van Gerhardts zaken ontdekte, begon ze een aanhoudende stroom informatie naar de CIA te sturen. Daardoor heeft ze zichzelf echter in groot gevaar gebracht.

De missie van Drake en Henderson aan boord van Gerhardts schip krijgt daardoor een tweeledig doel: Gerhardts plannen verijdelen én Jennifer redden. Om dat te bereiken, moeten ze niet alleen de sluwe zakenman, maar ook zijn bende geharde, meedogenloze huurlingen te slim af zijn...

Theo Horsten
Onbekend