Coronavirus. Wat kinderen moeten weten.

Elizabeth Jenner Kate Wilson Nia Roberts

De Britse uitgever Nosy Crow en uitgeverij Gottmer hebben dit boek snel gemaakt, om te voorzien in de behoeften van kinderen en hun families. Geen van de betrokkenen is betaald voor hun werk. We willen graag de volgende mensen bedanken voor hun genereuze en deskundige bijdrage: Axel Scheffler Professor Graham Medley Professor in Modellering van Infectieziekten, London School of Hygiene & Tropical Medicine Sara Haynes Directeur, Arnhem Wharf Primary School, Londen Alex Lundie Adjunct-directeur, Arnhem Wharf Primary School, Londen Monica Forty Directeur, Ben Jonson Primary School Doctor Sarah Carman Klinisch psycholoog, gespecialiseerd in mentale gezondheid en neurologische ontwikkeling van kinderen en jongeren.

Is Coronavirus. Wat kinderen moeten weten. het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Coronavirus. Wat kinderen moeten weten.