CSI: Gifstof

Gelezen 18 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0

Verhaal gebaseerd op de populaire, ook in Nederland uitgezonden Amerikaanse televisieserie CSI (Crime Scene Investigation), over een forensisch onderzoeksteam in Las Vegas dat het gewone speurwerk combineert met sporenonderzoek met behulp van de nieuwste wetenschappelijke methoden. In dit verhaal krijgt een deel van het team te maken met een vermoorde tiener die met een plastic zak over zijn hoofd en met handboeien vastgeketend aan zijn bed, aangetroffen wordt op een motelkamer. De plastic zak blijkt vol te zitten met giftige duizendpoten. Twee andere teamleden onderzoeken de moord op een Hawaiaan, gevonden langs de kant van de weg, van top tot teen ondergedompeld in een soort was. Vlotgeschreven misdaadverhaal dat het vooral moet hebben van de beschrijvingen van het forensisch onderzoek en van de populariteit en bekendheid van de televisieserie. De televisieserie startte in Amerika in 2000 en kent inmiddels twee spin-offs: CSI: Miami en CSI: New York. Ook de boekenreeks, geschreven door verschillende auteurs, kent deze driedeling.

Thriller
Yolande Ligterink