Tweevoeters zijn stom

Gelezen 8 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 3 Favoriet 2 Recensies 6

Mojo is een eigenzinnige kater met een groot schrijftalent. Hij houdt een dagboek bij waarin hij zijn leven met de tweevoeters beschrijft. Zijn vrouwtje tweevoeter schrijft ook, maar haar kost het meer moeite. Het leven is zo simpel, vindt hij, maar de tweevoeters hebben dat niet in de gaten. Tweevoeters zijn echt stom. Dagboek van Mojo Mensen doen rare dingen. Maken ruzies om niets, wassen zich met water, proppen zichzelf in blikjes op wielen en blijven soms dagenlang weg. Kater Mojo observeert zijn tweevoeters al een tijdje en blijft zich verwonderen. Over zijn bevindingen schrijft hij ultrakorte verhaaltjes die niet meer dan 99 woorden lang zijn. Mojo is namelijk een beetje kort door de bocht. Verhaaltjes voor jong en oud, voor kattenliefhebbers en mensenliefhebbers. Om voor te lezen aan de kinderen en dan zelf hardop erom lachen. Verhaaltjes die je wilt lezen op de momenten wanneer je jezelf en de wereld té serieus neemt.

Stripboeken
Humor