Daten voor gevorderden

Daten voor gevorderden

Gelezen 74 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 40 Favoriet 2 Recensies 1
Literatuur & Romans Spots 5   Topics 0
Honor Holland voelt zich tot op het bot vernederd als ze haar beste vriend ten huwelijk vraagt, maar hij haar bruut afwijst. Maar ze laat zich er niet onder krijgen! In no-time is ze weer vol overgave aan het daten. Al is een leuke man vinden misschien wat lastig in een dorp waar maar 715 mensen wonen - zijzelf meegeteld.
De charmante, Britse professor Tom Barlow heeft er veel voor over om in de buurt van zijn onofficiële stiefzoon, Charlie, te blijven. Klein detail: zijn visum is bijna verlopen en hij zal het land moeten verlaten. Tenzij hij op een of andere manier aan een green card kan komen...
In Daten voor gevorderden weet Kristan Higgins romantiek, humor en emoties weer feilloos te combineren in een uitstekend, goedgeschreven verhaal.
Harpercollins
31 juli 2018

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker

Door lezers

Feelgood Club / Onze luisterboektip van juni!
28 juni 2019 5 reacties
Feelgood Club / What's in a name?
13 mei 2019 32 reacties
Boekenstukjes / Gelezen in Januari , Februari, Maart en April
08 mei 2019 6 reacties
  Meer artikelen

Lezersrecensies (1)

Goede feelgoodroman!

door: Lonneke Grummels-Trimbach 1 like
Als je houdt van een goede feelgoodroman dan ben je bij dit boek aan het juiste adres. De opzet van het verhaal is super leuk, als je halverwege denkt het is wel bekeken dan heb je het mis, dat is een leuke twist in het verhaal. Lekker voor tussendoor, in de zon op de camping , Hihi!