De 3 kenmerken van een ideale teamplayer

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
In de wereldwijde bestseller De 5 frustraties van teamwork kwam Patrick Lencioni met een baanbrekende benadering om het schadelijke groepsgedrag aan te pakken dat de teamprestaties ondermijnt. In dit boek richt Lencioni zich op het individuele teamlid en onthult wat het verschil maakt tussen goede en slechte teamspelers. De 3 kenmerken van een ideale teamspeler vertelt het verhaal van Jeff, die alles op alles zet om het bouwbedrijf van zijn oom van de ondergang te redden. Daarvoor moet hij de teamprestaties drastisch verbeteren en erachter zien te komen over welke kwaliteiten echte teamspelers moeten beschikken. Jeff ontdekt dat er drie kenmerken cruciaal zijn voor succes. Het blijkt een
formule die meer impact heeft dan welke andere methode ook. Aan het eind van het boek vertaalt Lencioni de inzichten van Jeff in een praktisch model dat iedere manager in de praktijk kan toepassen om de teamprestaties te verbeteren. Niet alleen geschikt voor het management, maar ook voor ieder teamlid dat van grotere waarde wil zijn voor het team.
Business Contact