De Apocalyps kwam later

De Apocalyps kwam later

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Een tienjarig jongetje gaat obsessief op zoek naar zijn weggelopen katertje en geeft weinig om zijn pasgeboren broertje. Een misantropische negentienjarige studente valt als een blok voor een twintig jaar oudere man. Een grensdorp dat wordt gerund door een psychotische burgemeester en waarin vier buitenbeentjes uit verveling het ultieme misdrijf beramen. Een bejaarde vrouw bundelt haar krachten om te zorgen voor haar dementerende man, waarmee ze een pijnlijke geschiedenis verbergt. Een Engelse pornoacteur probeert een geheim waterdicht te houden en laat zich door zijn collega meetrekken naar de rioolbuizen van de seksindustrie. In de tussentijd is George W. Bush tot president van Amerika verkozen, wordt Maxima het tortelduifje van Willem-Alexander, springt Herman Brood van het Hilton af, vindt er een felle muziekconcurrentie plaats tussen One Day Fly en de Hippolytushoefdans, en staat er een gebeurtenis te wachten die de wereld zal doen veranderen; ook al komt dat laatste niet voor iedereen gelegen.

Cazimir Maximillian (1990) is een excentrieke schrijver die zijn vingers brandt aan zeer omstreden onderwerpen. Hij is laagopgeleid, momenteel werkloos en woont op Wieringen.
Brave New Books
22 januari 2020