De bijbel van de Franse keuken

De bijbel van de Franse keuken

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Spots 3   Topics 0

De bijbel van de Franse keuken is hét naslagwerk voor wie alle geheimen van de Franse keuken wil leren kennen.

Met meer dan 180 recepten, handige tips en aanwijzingen laat de Franse chef-kok Alain Caron de oneindige mogelijkheden van de Franse keuken zien. Aan de hand van heldere instructies, stap-voor-stapfotografie en een lijst met Franse culinaire begrippen en technieken, leer je alles over het maken van de lekkerste Franse gerechten. Maak een reis door Frankrijk met recepten uit iedere regio: serveer bijvoorbeeld een klassieke uiensoep uit centraal-Frankrijk, maak de lekkerste varkenskoteletten a la Parisienne, of reis af naar Zuid-Frankrijk met Coquilles Saint-Jacques uit de oven. Kortom, De bijbel van de Franse keuken is voor zowel de beginnende als de ervaren thuiskok een verrassend en leerzaam naslagwerk.

MEER DAN 180 RECEPTEN UIT DE FRANSE KEUKEN

12 november 2018

Door lezers

Heel Hebban Kookt en Bakt / Vlaggen op koningsdag
27 april 2019 1 reactie
Heel Hebban Kookt en Bakt / Helma Koo(k)t (even niet) met ... De bijbel van de Franse keuken van Alain Caron
23 februari 2019 4 reacties
Heel Hebban Kookt en Bakt / Liefde gaat door de maag