De buitenstaander

Rank 5350 Gelezen 971 Aan het lezen 40 Wil ik lezen 725 Favoriet 70 Recensies 40
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Newsroom 1 Lijsten 5 Spots 12 Hebban 1000 350   Topics 0

Wanneer het misbruikte en levenloze lichaam van een elfjarig jongetje wordt gevonden, wijzen ooggetuigen en forensisch materiaal onmiskenbaar in de richting van de populaire coach van het plaatselijke Little League-team. Maar de verdachte, die met groot machtsvertoon wordt gearresteerd, heeft een waterdicht alibi. Detective Ralph Anderson raakt na verder onderzoek ook overtuigd dat hij inderdaad buiten de stad was. Hoe kan hij dan tegelijkertijd op twee plekken zijn geweest?

Literaire thriller
The House of Books
22 mei 2018
22 mei 2018

Guy Doms Hebban Recensent

Verbazingwekkend en meesterlijk staaltje hocus pocus

door: Guy Doms 59 reacties 12 likes

Het werkwoord ‘ophouden’ staat niet in zijn rijk gevulde woordenboek. De Amerikaanse successchrijver Stephen King (1947) doet het echt niet kalmer aan. De buitenstaander, zijn nieuwste product, is alweer een dikke pil van bijna 600 pagina’s vol mysterieus leesplezier. Intussen voelt Annemarie...

Reacties op: De buitenstaander