De buitenstaander
  Luister een fragment

VN:

De buitenstaander

Rank 4550 Gelezen 1137 Aan het lezen 43 Wil ik lezen 739 Favoriet 70 Recensies 44
Thrillers & Spanning Artikelen 4 Newsroom 1 Lijsten 6 Spots 11 Hebban 1000 369   Topics 0

Wanneer het misbruikte en levenloze lichaam van een elfjarig jongetje wordt gevonden, wijzen ooggetuigen en forensisch materiaal onmiskenbaar in de richting van de populaire coach van het plaatselijke Little League-team. Maar de verdachte, die met groot machtsvertoon wordt gearresteerd, heeft een waterdicht alibi. Detective Ralph Anderson raakt na verder onderzoek ook overtuigd dat hij inderdaad buiten de stad was. Hoe kan hij dan tegelijkertijd op twee plekken zijn geweest?

Literaire thriller
Annemarie Lodewijk
The House of Books
22 mei 2018
26 april 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door André

Guy Doms Hebban Recensent

Verbazingwekkend en meesterlijk staaltje hocus pocus

door: Guy Doms 60 reacties 13 likes

Het werkwoord ‘ophouden’ staat niet in zijn rijk gevulde woordenboek. De Amerikaanse successchrijver Stephen King (1947) doet het echt niet kalmer aan. De buitenstaander, zijn nieuwste product, is alweer een dikke pil van bijna 600 pagina’s vol mysterieus leesplezier. Intussen voelt Annemarie...

Reacties op: De buitenstaander