de Cycling Chef

de Cycling Chef

Culinair   Topics 0
Alan Murchison, Michelinchef, prijswinnend atleet en sportvoedings-deskundige geeft een unieke kijk in de keuken van sporters op alle niveaus. Hij put uit zijn ervaring met de beste atleten ter wereld en deelt in De Cycling Chef 65 lekkere, gemakkelijke en uitgebalanceerde recepten die je helpen om je prestaties op de fiets te verbeteren. Dit smakelijke en voedzame eten maakt je gewoon sneller.

‘Rauwe foto’s van wielerlegendes, kennis over voeding, gerechten waar je gemiddelde van omhoog gaat en een nitraat-turbo-booster: ingrediënten waar je wielerhart sneller van gaat kloppen.’
Koen de Jong, auteur Kopwerk en initiatiefnemer sportrusten.nl

‘Alans toewijding aan het presteren op het hoogste niveau, in combinatie met zijn creativiteit en zijn kooktalent maakt zijn benadering van een sportdieet ongelooflijk.’
Ashley Palmer-Watts, tweesterren-Michelinchef

‘Ik denk dat journalisten Alan in de categorie “kleine verbeteringen” zullen plaatsen, waar het Britse wielrennen beroemd om is, maar de juiste voeding is een enorme verbetering.’
Katie Archibald, wereld- en Olympisch kampioen

Culinair