De dansende debutante

De dansende debutante

Gelezen 32 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 49 Favoriet 0 Recensies 11
Feelgood Spots 1   Topics 0

De dansende debutante is het eerste deel van Het balseizoen van de liefde van Lily van Keeken. Het is 1815 en Emily Honeyfield gaat een enerverend jaar tegemoet: als debutante zal ze haar eerste balseizoen meemaken en ze zal alles op alles moeten zetten om een huwelijkspartner te strikken. Daarvoor vertrekt ze naar Londen, waar haar tante Felicity en nichtje Kitty haar meetronen naar de belangrijkste bals van de high society. Emily geniet van het feestgedruis én van alle mannelijke aandacht, tot haar oog valt op een lange gestalte aan de rand van de dansvloer: Mr Philip Grant. Over hem doen roddels de ronde: hij zou aan de kant zijn gezet door zijn beeldschone Franse verloofde en de liefde voor altijd hebben afgezworen. Hij intrigeert Emily, maar ze besluit hem uit haar hoofd te zetten en zich te richten op haar zoektocht naar een echtgenoot. Het laatste wat ze wil is alleen achterblijven aan het einde van het balseizoen, maar kan ze haar hart negeren?

Feelgood
Historische roman (populair)