De dieetbijl begraven

Je bent meer waard dan een jojo,
laat niemand je iets anders wijsmaken!

Overgewicht is een steeds zwaarder wegend probleem. Ondanks alle aandacht voor voeding en dieet komen we vaak geen stap vooruit als het om gezondheid en gewicht gaat. Diëtist Vivian Janssens houdt, ondanks de naam van haar beroep, helemaal niet van diëten, maar helpt je om een beter voedingspatroon te vinden.

Wil jij ervaren hoe je de strijd met jezelf staakt zonder afzien en hongerlijden, leren hoe voeding nu echt in elkaar zit, weten hoe je je gewoontes het best doorbreekt? Wil jij die dieetbijl voor eens en voor altijd begraven? Ga dan mee op reis en leer dat het ook anders kan. Gezonder en dan vanzelf vaak lichter … niet voor even, maar voor het leven.

Diëtist Vivian Janssens studeerde af in de voedings- en dieetkunde. In haar praktijk begeleidt ze dagelijks mensen met voedingsproblemen. Elke stap naar een betere gezondheid is voor haar een geschenk. Met De dieetbijl begraven wil Vivian nog meer mensen bewust maken van goede voeding.

Is De dieetbijl begraven het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De dieetbijl begraven