Deduivelvanflorence

De duivel van Florence

Gelezen 38 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 32 Favoriet 0 Recensies 2
Literatuur & Romans Lijsten 1   Topics 0

Op een hete zomerdag in Florence wordt de Amerikaanse Mary Warren plotseling aangevallen door een gemaskerde man die haar met een mes bewerkt. Ze ziet nog net haar echtgenoot aan komen rennen en doodgestoken worden, voordat ze het bewustzijn verliest. Al eerder zijn twee jonge vrouwen op brute wijze vermoord, maar wonder boven wonder overleeft Mary de aanval.
Een jaar later besluit Mary terug te keren naar Florence en haar minnaar Pierangelo. Daar wil ze haar leven oppakken. En dat lijkt te lukken, totdat er weer een lichaam van een jonge vrouw wordt gevonden. Maar de man die haar aanviel en haar echtgenoot doodde, is omgekomen bij een ongeluk. Is er een copycat-killer aan de gang of is er meer aan de hand?

Oorspronkelijke titel
The Faces of Angels
Saskia Peterzon-Kotte
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
16 september 2014

Andere media

VN:

Lezersrecensies (1)

De duivel van Florence

door: lydia buist 1 like
    Lucretia Grindle is geboren in Sherborn, Massachusetts. Ze is freelance journaliste geweest in Engeland, Canada en de VS. Ze woont met haar man afwisselend in Engeland en de Verenigde Staten. 'De duivel van Florence' schreef ze nog voor 'Villa Triste' en 'De verloren dochter', die ook bij A.W...