De fooi

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

Wanneer Michael en Lisa na een etentje thuiskomen, slaat Lisa helemaal door nadat ze hem betrapt op het geven van een veel te grote fooi aan hun oppas Sanne. Lisa beschuldigt Michael ervan vreemd te gaan met Sanne, waarna de boel escaleert en hun relatie zwaar onder druk komt te staan.

Tegelijkertijd komt ook Sanne in de problemen. Wanneer haar vriend naaktbeelden van hen verspreidt, wordt ze afgeperst en staat haar hele leven op z’n kop. Nadat Michael in een opwelling aanbiedt om haar hierbij te helpen, begint hij aan een aantal zeer gevaarlijke en illegale acties, zonder dat hiervan zeker is dat die het gewenste effect gaan hebben. Tegelijkertijd blijft hij onvermurwbaar vechten voor zijn relatie met Lisa en hun huwelijk dat dan officieel al ten einde is gekomen.

Wat volgt is een meeslepend en spannend verhaal, vol met passie en jaloezie, sexting en verscheidene meesterlijke zetten met een verbluffend eindresultaat.

HOE BEWIJS JE, DAT JE IETS NIET HEBT GEDAAN?

Literaire fictie algemeen
Lazy Chair Publishing