De gouden troon

De gouden troon

Gelezen 115 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 35 Favoriet 2 Recensies 7
Literatuur & Romans Spots 4   Topics 0
Twee maanden geleden was Emilia nog een heel normaal meisje met een heel normaal leven, maar dat is nu wel anders. Ze woont in een kasteel, draagt een kroon en is de enige troonopvolger in het koninkrijk Constantië. Naast de publieke aandacht en al haar nieuwe verplichtingen baren vooral haar familieleden en de intriges haar zorgen en er blijken vijanden van de koninklijke familie in het rijk te zijn. De situatie wordt er niet makkelijker op als een aantal mogelijke huwelijkskandidaten haar aandacht opeist. Bovendien is daar ook nog Carter – voor wie ze niets mag voelen, maar wiens aanwezigheid in het kasteel overal voelbaar is. ‘De gouden troon’ is het tweede deel is de verslavende Forbidden Royals-serie. Lees ook ‘Het diamanten rijk’, het bloedstollende slot van deze serie van Julie Johnson. +

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen