De Groene Meisjes: vegan voor iedereen

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair   Topics 0

Dat vegan koken heel lekker en gezond en bovendien makkelijk én betaalbaar kan zijn, bewijst Merel Wildschut al zo'n tien jaar op het succesvolle blog De Groene Meisjes. Ongeveer 200.000 bezoekers per maand vinden hun weg naar haar verhalen en tips voor een bewuste leefstijl en vooral naar haar vegan recepten. Plantaardig, diervriendelijk eten dat binnen korte tijd op tafel staat, niet duur is en waarvoor de voedzame ingrediënten goed verkrijgbaar zijn. En natuurlijk zijn deze homemade vegan gerechten ook nog eens allemaal bijzonder smakelijk!
Naast zo'n vijftig nieuwe recepten vind je in Vegan voor iedereen ook de top-10 Groene Meisjes-favorieten. Linzensoep natuurlijk, maar ook risotto met paddenstoelen, gnocchi uit de oven, taco's met jackfruit, chocolademousse en American cookies. Alles van ontbijtjes, soepen en ovenschotels tot nagerechten, drankjes en de lekkerste tussendoortjes. Voor de vele vegan fans, flexitariërs, groentelovers, nieuwsgierige beginners en iedereen met vegan familie of vrienden.

Culinair
Eten en drinken algemeen