De helende kracht van je emoties

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
"Het boek vraagt erom gelezen te worden door iedereen die beroepshalve of uit eigen ervaring te maken heeft met psychosociale problematiek, relationele problematiek en SOLK."
Marten Klaver, voormalig neuroloog en SOLK behandelaar.

Met de Triskelmethode leer je de psychologische oorzaken van klachten herkennen en aan te pakken. Het principe is simpel:je emoties hebben een belangrijke boodschap voor je en als je weet hoe je daarnaar kunt luisteren, kun je hun energie inzetten voor verwerking en heling. Daarom heet dit boek "De helende kracht van je emoties".

De essentie ervan is transformatie van onverwerkte zaken, integratie van de individuele krachten in je persoonlijkheid en zelfsturend een nieuwe toekomst scheppen met heelwording en welzijn. Word je angst de baas en krijg grip op je stress voor het duurzaam herstellen van je emotionele en lcihamelijke balans.
Klachten op een subiteler bewustzijnsniveau oplossen, waar rationeel denken en handelen tekort schieten. Daarvoor moet je welo weten hoe je je binnenwereld kunt betreden en wat je daar kunt doenl Dit boek geeft je de sleutel om veilig de deuren van je onderbewuste te openen en op weg te gaan naar heling en welzijn!
Stichting GVMedia