De jongen in de sneeuw

VN:

De jongen in de sneeuw

2061

Rank 3869 Gelezen 2331 Aan het lezen 70 Wil ik lezen 1293 Favoriet 68 Recensies 52
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 11 Spots 13 Hebban 1000 652   Topics 0

In De jongen in de sneeuw van Samuel Bjørk, het ijzingwekkende vervolg op Ik reis alleen en De doodsvogel, keert het beroemde rechercheteam Holger Munch en Mia Krüger terug!

In een bergmeer wordt een 21-jarige ballerina gevonden, bruut vermoord. De politie vindt in het bos vlakbij een camera op een statief, precies gericht op de plaats delict. Het nummer ‘4’ is in de lens gekrast. Inspecteur Holger Munch is met verlof om te zorgen voor zijn dochter, maar besluit om terug te komen voor het onderzoek naar de ballerina. Mia Krüger, net ontslagen uit een afkickkliniek, is op weg naar een welverdiende vakantie in de Cariben wanneer Munch opduikt en haar vraagt om zich over de zaak te buigen. Ze besluit haar vakantie uit te stellen en te helpen met het onderzoek. Als Mia ook nog een van corruptie verdachte collega in de gaten moet houden, komt alles in een levensgevaarlijke stroomversnelling…

‘De schrijver heeft met De doodsvogel zijn debuut Ik reis alleen op z’n minst geëvenaard. De flitsende cliffhanger waarmee het boek eindigt, maakt dat je haast niet kan wachten op deel 3.’ **** Vrij Nederland Detective en Thrillergids

Thriller
Mia Krüger & Holger Munch (3)
Renée Vink
Luitingh Sijthoff
26 september 2018
05 november 2018

2 keer bewerkt, laatste bewerking door Hebban lezer

Reacties op: De jongen in de sneeuw