De kenniskermis

We worden overspoeld door kennis! Uit duizenden managementboeken, workshops en trainingen weten we alles over leiden en managen, innoveren en inspireren, veranderen en verduurzamen. Maar onze organisaties zijn bij lange na niet succesvol, onze verandertrajecten mislukken voortdurend en onze medewerkers zijn chronisch chagrijnig. Conclusie: we zijn op papier veel slimmer dan in werkelijkheid. Help! Geen paniek! Met dit boek omzeil je de kennisparadox en leer je hoe je weer plezier beleeft aan je eigen informatieoverload. De kenniskermis besluipt, confronteert en overrompelt je net zo hard als het dagelijkse leven, maar tussen de regels door ontdek je wel mooi de kracht van informatiesurvival: * Ken je brein! * Houd het klein! * Eén ding tegelijk is fijn! Bart Flos is bestsellerauteur van 'Het anti-klaagboek', 'Het anti-sleurboek' en 'Het perfecte project'. Flos is een bekend spreker en inspirator en weet als geen ander hoe mens en groep worden beïnvloed door kennis en informatie. Wat is de informatiesurvivalscore van jouw organisatie? Waar sta jij in de kenniskermis? Ook zo moe geworden van de informatiepomp? Doe de test op www.dekenniskermis.nl!

Recensies (1)

Is De kenniskermis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De kenniskermis