De kunst van het schatbewaren

De kunst van het schatbewaren

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 11 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Spots 1   Topics 0

‘De kunst van het schatbewaren’ van Sandra Byrd: romantiek, kunst en kitsch in een verrassend debuut, voor liefhebbers van Julie Klassen.

Miss Eleanor Sheffield is antiekspecialist en ziet als geen ander het onderscheid tussen kunst en kitsch. Maar als haar vader overlijdt en haar oom gaat dementeren, staat het familiebedrijf onder druk. De dood van een trouwe klant maakt het nog ingewikkelder. Eleanor wordt aangesteld als de tijdelijke beheerder van zijn legendarische kunstcollectie. Het is aan haar om te beslissen of zijn schatten worden gedoneerd aan een museum of aan zijn enige nog levende zoon – de man die haar hart brak.

‘Sandra Byrd is een van die zeldzame schrijvers van wie de ontroerende en sfeervolle woorden je grijpen en niet meer loslaten.’ – Laura Frantz, auteur van o.a. ‘Bruid in het maanlicht’ en ‘De bestemming van Elizabeth’

KokBoekencentrum Fictie
08 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 22,99 Bestel het e-book € 9,99

Door lezers

Feelgood Café / Nieuwe boeken in oktober - Waar kijk jij naar uit?
03 oktober 2019 51 reacties
  Meer artikelen van lezers