De lavendeltuin

Rank 107 Gelezen 1447 Aan het lezen 54 Wil ik lezen 788 Favoriet 84 Recensies 36
Feelgood Lijsten 6 Spots 15 Top25's 33   Topics 0

Na de dood van haar moeder erft Emilie de la Martinières het familiekasteel aan de zonnige Côte d’Azur. Maar aan het huis kleven ook hoge schulden en onopgeloste geheimen... Welke rol hebben haar voorouders in de Tweede Wereldoorlog gespeeld? Emilie verdiept zich in haar familieverleden en doet een schokkende ontdekking. Ze komt de Britse Constance op het spoor, die tijdens de oorlog als spionne in het bezette Frankrijk werkte. Hoe meer Emilie te weten komt over Constance en haar oorlogsgeheimen, hoe beter ze haar eigen familie in een nieuw daglicht kan plaatsen. Het kasteel speelt een cruciale rol in het oplossen van de familieraadsels en staat centraal in deze intrigerende roman vol spanning, passie en mysteries.

Erica Feberwee
de Kern
07 oktober 2013
07 april 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Marieke Scheers Hebban Recensent

Prachtige roman en geweldige setting

door: Marieke Scheers 7 reacties 2 likes

De Ierse Lucinda Riley (1971) is auteur van de bestsellerserie ‘De zeven zussen’, waar ze in 2017 mee startte en die sindsdien de boekenlijsten domineert. Voordat ze aan de serie begon schreef ze een paar andere romans. Haar eerst boek was The Orchid house (2010) dat vertaald is uitgegeven als ...

Reacties op: De lavendeltuin