De leesclub

In De leesclub van Puck van Amersfoort volgen we de belevenissen van vijf boekenliefhebbers die samen een leesclub oprichten.
Wat is er leuker dan samen boeken lezen? Dat vindt Trudy ook en daarom heeft ze een leesgroep gesticht. De vier andere leden heeft ze zorgvuldig geselecteerd. Eva, Marcus, Femke en Jesse zijn stuk voor stuk gek van boeken en enthousiast genoeg om levendige bijeenkomsten van te mogen verwachten. Ondanks hun verschillen kunnen de leesgroepleden het goed met elkaar vinden en ze bespreken al snel veel meer dan alleen de boeken met elkaar. Want heeft Jesse zijn date op het verkeerde spoor gezet? En is de dochter van Eva écht weggelopen? Gelukkig kunnen de leden van de boekclub altijd bij elkaar terecht voor advies. Toch?

Is De leesclub het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De leesclub