De love code

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Wil jij ook een succesvol leven leiden? Wil je rijkdom, een goede gezondheid, een mooie carrière en/of een gelukkige relatie? Positief denken en wilskracht zijn niet genoeg.

Maar wat dan wel?

Alex Loyd heeft het antwoord gevonden. De diepere oorzaak van elk probleem is stress - dat is wetenschappelijk bewezen. En het enige wat echt helpt tegen stress is liefde. Met de stap-voor-stap-methode van Alex Loyd kun je in 40 dagen leren om in liefde te leven. En dan volgt al het andere vanzelf.
Veel succes met De Love Code!

Alex Loyd studeerde psychologie en natuurgeneeskunde. Hij schreef de internationale bestseller De Healing Code. Toen hij na veertig jaar weer contact had met zijn broer, veranderde zijn leven compleet en dat leidde tot het schrijven van een nieuw boek, dat alle adviesboeken overstijgt: De Love Code.

Literaire non-fictie algemeen
Luitingh Sijthoff
17 april 2015
24 maart 2021

Weg met wilskracht!

door: Marjan van Druenen 1 like

Deze, zoals Alex Loyd zelf zegt, baanbrekende methode leert je spirituele en mentale technieken om het streven naar welvaart in je leven te ondersteunen. Loyd beweert dat 97% van de zelfhulpmethoden niet werkt. Hij onderbouwt dit met de stelling dat de meeste zelfhulpmethoden werken volgens een...

Reacties op: De love code