De magie van heksen en druïden

Philip Carr-Gomm
Druïdisme en hekserij zijn twee grote stromingen binnen de westerse heidense traditie, die momenteel een ware renaissance beleven. Steeds meer mensen zijn in onze drukke samenleving immers op zoek naar een spiritualiteit die hun liefde voor de natuur en de aarde tot uiting brengt. Met de term 'druïderij' brengt de auteur in dit boek de ideeën en waarden van deze twee tradities samen in een nieuwe spirituele stroming. Verder worden u magische rituelen, zegeningen en toverspreuken aangereikt, die u toegang zullen verschaffen tot uw eigen innerlijke krachten voor creativiteit, intuïtie en healing.

Philip Carr-Gomm is psycholoog, hoofd-druïde van de Orde van Barden, Ovaten en Druïden in Engeland en auteur van verscheidene esoterische boeken.

Is De magie van heksen en druïden het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De magie van heksen en druïden