De man die twee keer dood ging

De man die twee keer dood ging

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 10 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
De hoogbejaarde speurneuzen van De moordclub (op donderdag) zijn terug met een ijzingwekkend nieuw avontuur
Het is weer donderdag, en de vier bejaarde leden van de moordclub verzamelen zich in het restaurant van hun verzorgingstehuis. Terwijl de flessen wijn op tafel komen hopen Joyce, Ibrahim en Ron dat Elizabeth een nieuwe cold case voor ze heeft – een moordzaak die ze als amateurspeurders kunnen gaan oplossen. Elizabeth is er echter met haar hoofd niet bij. Ze heeft een brief ontvangen, ondertekend door ene Marcus Carmichael. Dat is verrassend, want de laatste keer dat Elizabeth hem zag was in 1981, toen hij morsdood onder een brug lag.
De brief blijkt te zijn gestuurd door Douglas, een voormalige echtgenoot van Elizabeth. Hij werkt voor de Engelse inlichtingendienst mi5 en is op de vlucht voor de maffia, vanwege een akkefietje met 20 miljoen pond aan gestolen diamanten, maar voordat ze hem kunnen helpen wordt Douglas vermoord. De vier bejaarde speurneuzen zijn nu zelf het doelwit. Slagen erin ze de diamanten op te sporen voordat de moordenaar hen uit de weg laat ruimen?

Literaire thriller
Cargo
28 oktober 2021
28 oktober 2021

Reacties op: De man die twee keer dood ging