Het schot dat niemand raakte

Het schot dat niemand raakte

Rank 3371 Gelezen 3 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 109 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning Spots 2   Topics 0
De hoogbejaarde leden van de moordclub verheugen zich op eindelijk weer eens een normale donderdag om bij te kletsen. Maar helaas, hun rust is van korte duur. Een plaatselijke televisieberoemdheid is op zoek naar een sensationele scoop en de amateurspeurders laten zich maar al te graag inzetten om twee onopgeloste moorden te onderzoeken.
Ondertussen hoopt Elizabeth, de officieuze leider van de moordclub, haar verleden bij de inlichtingendienst eindelijk achter zich te laten. Maar dat blijkt nog niet zo makkelijk, want ze krijgt onverwachts bezoek van een oude vijand, die haar een ultimatum stelt: ze moet iemand vermoorden, anders wordt ze zelf vermoord. Terwijl Elizabeth worstelt met haar geweten, duiken de andere leden van de moordclub in het mysterie van de twee oude moorden. Ze worden geholpen door een bonte stoet aan nieuwkomers (onder wie televisiesterren, witwassers en voormalig KGB’ers) en ontdekken een verband tussen de moordenaar en de missie van Elizabeth. Zullen ze de zaak op tijd oplossen om haar te redden?

Literaire thriller
Cargo
22 november 2022
22 november 2022

Reacties op: Het schot dat niemand raakte