De Camino

De Camino

Rank 4 Gelezen 1087 Aan het lezen 97 Wil ik lezen 1875 Favoriet 110 Recensies 90
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 14 Spots 10   Topics 0   Leesclub
Het is precies een jaar geleden dat Lottes man onverwacht zelfmoord pleegde tijdens het wandelen van de Camino. Emil had als vluchteling uit Bosnië en Herzegovina een moeilijke jeugd, maar toch zou hij nooit zelfmoord plegen. Emil was een geweldige vader, was dol op zijn vrouw en gefocust op zijn werk.

Lotte besluit exact dezelfde route te lopen, in de hoop erachter te komen wat hem tot deze beslissing dreef. Maar dan ontdekt ze dat Emil helemaal niet is wie hij altijd beweerde te zijn... een gruwelijk geheim uit het verleden dient zich aan.

Literaire thriller
Luitingh Sijthoff
25 mei 2021
10 juni 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Lucette

Karla De Greeve Hebban Recensent

Oorlogswaanzin en levenskunst verpakt in een zintuiglijke, spannende roman

door: Karla De Greeve 11 likes ebook

De Camino is de vierde thriller van de Nederlandse auteur Anya Niewierra. Met Het bloemenmeisje won ze in 2020 de Hebban Thrillerprijs.

Emil pleegt zelfmoord in Frankrijk, tijdens het wandelen van de Camino. Voor zijn echtgenote Lotte Bonnet komt dit als een donderslag bij heldere hemel. Emil was...

Reacties op: De Camino