De man van gisteren

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Er is in het internationale spionagenet een klein, maar zeker niet te verwaarlozen gebied, waarover niemand spreekt. Weinig mensen slechts kennen het bestaan ervan: de spionage tussen vrienden en bevriende staten. Bijvoorbeeld tussen Engeland en de VS.
Robert Kell - een jonge Amerikaan die overloopt van een teveel aan energie - kent de regels van het diplomatieke spionagespel, maar heeft er zijn eigen opvattingen over. Te laat beseft hij dat zo'n eigenwijs gedrag zijn positie als geheim agent kan schaden en ook persoonlijk levensgevaarlijk is. En niet alleen voor hemzelf. Vrienden en vriendinnen lopen ineens het risico te worden ingesponnen in het web dat langzaam maar zeker dichtgroeit rondom Robert Kell.

Slachtoffers worden gemaakt om andere slachtoffers in het net te strikken. Dat blijkt eens temeer wanneer Kells vriendin, Caroline Webster, plotseling verdwenen is. Maar ook Kell is niet het échte slachtoffer...
A.W. Bruna Uitgevers B.V.