De meesterspion

Rank 5566 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Serie: De familie Delacroix (deel 3)

Als een meesterspion oog in oog komt te staan met een overheidsfotografe, wil hij niets liever dan haar voor zich winnen. Maar dan blijkt dat ze de dochter is van zijn grootste vijand.

Op het eerste gezicht lijkt Luke Delacroix een aantrekkelijke, ongevaarlijke charmeur. Maar in werkelijkheid is hij een spion die in de wandelgangen van het Congres heimelijk een ambitieuze agenda uitvoert. Zijn huidige missie is om een stokje te steken voor de herverkiezing van congreslid Clyde Magruder, de enige echte vijand die Luke heeft.

Maar er dienen zich problemen aan als Luke oog in oog komt te staan met Marianne Magruder, de dochter van het congreslid, die als overheidsfotograaf in heel Washington DC ongekende toegang heeft. Luke voelt zich aangetrokken tot Mariannes gevatheid en verlokkelijke charme en dat brengt hen beiden in een gevaarlijke situatie als ze proberen om hun groeiende liefde een kans te geven en Luke tegelijkertijd de weg moet zien vrij te maken voor essentiële hervormingen in het Congres.

Drie generaties van vijandschap scheidden Lukes en Mariannes familie, maar ze zijn bereid om alles te riskeren om tot een wapenstilstand te komen. Alleen denkt niet iedereen in hun familie er zo over. Is hun pasgevonden liefde sterk genoeg om een storm te overleven of zullen de tientallen jaren aan rivaliteit hen voorgoed uit elkaar drijven?

De meesterspion is het derde deel in de serie De familie Delacroix. Verder verschenen:
* De specerijenbaron (deel 1)
* Een grande dame (deel 2)

Historische roman (populair)
Zoeklicht, Uitgeverij 't