De mooiste dag

De mooiste dag

Gelezen 14 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 35 Favoriet 0 Recensies 4
Literatuur & Romans Spots 1   Topics 0

Het is een stralende, zonnige dag. Twee mensen voor het altaar. De mooiste dag van hun leven. Hoewel? Voor het bruidspaar Elisabeth en Hank misschien, maar niet voor alle gasten. Dit is hun verhaal. Ontmoet onder anderen Carla, Elizabeths scherpzinnige jeugdvriendin die van lelijk eendje tot Hollywood-filmscout is uitgegroeid, Elizabeths grootvader, verlamd maar nog helder van geest, die zijn reputatie en erfenis tegen het licht houdt, en Annette, de moeder van de bruid die op deze dag aan haar eigen jeugdige misstappen in de liefde herinnerd wordt.
Door de ogen van zeven kleurrijke personages vertelt Weisman met humor en warmte over hoe het leven kan lopen, afhankelijk van de keuzes die je maakt.

Signatuur
16 april 2019
16 april 2019

Is die mooiste dag wel zo sprankelend?

door: Helena van Dijk

‘Sprankelend als een glas goede champagne’ staat er als aanbeveling op de achterflap van De mooiste dag, de debuutroman van de Amerikaanse Jamie Weisman (vertaald door Anne Jongeling). Die typering geldt zeker wel voor het omslag van het boek, dat vrolijk gekleurd is en waarop slingers, een vrolijk...

Reacties op: De mooiste dag