De mooiste tijd van ons leven

De mooiste tijd van ons leven

Rank 299 Gelezen 5 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 56 Favoriet 0 Recensies 2
Wanneer Marilyn Connolly en David Sorenson verliefd worden in de jaren zeventig, hebben ze nog geen idee van wat hun te wachten staat. Nu, bijna veertig jaar later met vier totaal verschillende volwassen dochters en dito levens is dat niet anders. Een geheim tussen twee zussen gooit het leven van alle gezinsleden volledig om.
In een wervelend verhaal dat een halve eeuw omspant, volgen we de Sorensons en hun leven. Van de glorieuze momenten en dieptepunten in de liefde, ouderschap, zussenbanden tot het op eigen benen leren staan. Met of zonder partner, maar altijd met familie.
Signatuur
17 september 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 24,99 Bestel het e-book € 16,99

Lezersrecensies (2)

De mooiste tijd van ons leven, een uitstekend debuut een echte aanrader

door: Ans Duquesnoy 1 like
Het boek beschrijft 40 jaar uit het leven van Marilyn Conolly en David Sorenson en hun vier dochters, wat mij betreft een uitstekend debuut. Marilyn en David worden in de jaren zeventig verliefd op elkaar, een liefde die er veertig jaar later nog steeds is. Zij krijgen vier dochters; het verhaal...

Complexe familieperikelen

door: Nynke 1 like
Een halve eeuw omspannende familieroman over het gezin Sorenson (vader David, moeder Marilyn en hun vier dochters Wendy, Violet, Liza en Grace). Complexe familieperikelen, onderlinge rivaliteit en schuldgevoelens zijn de hoofdingrediënten van dit boek.