De moord in Oxford

De moord in Oxford

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 144 Favoriet 2 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
De moord in Oxford is de nieuwste must-read van internationale bestsellerauteur Ruth Ware.
Toen Hannah Jones naar Oxford kwam, was April de eerste die ze ontmoette. April was de ultieme it-girl en samen met Will, Hugh, Ryan en Emily vormden ze een groepje onafscheidelijke vrienden. Tegen het einde van het tweede semester was April dood.
Nu, tien jaar later, verwachten Hannah en Will hun eerste kind, en John Neville, veroordeeld voor de moord op April, is in de gevangenis overleden. Maar dan komt een journalist met nieuw bewijs dat Neville mogelijk onschuldig was. Terwijl Hannah weer contact opneemt met oude vrienden en dieper in het mysterie van Aprils dood duikt, realiseert ze zich dat de vrienden die ze dacht te kennen allemaal iets te verbergen hebben – waaronder een moord…
Ruth Ware is o.a. bekend van In een donker, donker bos, dat wordt verfilmd door Reese Witherspoon.
’Ruth Ware is de ware erfgenaam van Agatha Christie.’ Erin Kelly, auteur van Broadchurch
’Ware is een magnifieke suspenseschrijver.’ The Washington Post
’Een van de beste thrillerauteurs die er zijn.’ The Independent