De nieuwe liefde

Rank 5006 Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

“Een datingsite?” Mick keek Arthur aan alsof hij een heel vies woord had gebruikt. Arthur knikte. “Een soort Cupido online!” Mick schudde zijn hoofd. “Nee, niets voor mij. Dat is niet spontaan. Iedereen kan je zien. Ze zien me bij de krant al aankomen. Als dit op het Binnenhof bekend wordt, sta ik voor schut.” Mick, veertiger, succesvol parlementair journalist, loopt onverwacht tegen de vrouw van zijn leven aan. Zij is een karakteristieke, mooie, maar mysterieuze vrouw. Na een relatie van een half jaar is zij ineens verdwenen. Wanhopig probeert hij haar op te sporen. Geleidelijk aan komt Mick erachter dat zij nog een ander, geheim leven leidt. Zijn beste vriend raadt hem aan de bakens te verzetten. Zo komt Mick op de datingsite De Nieuwe Liefde terecht. Zijn zoektocht naar een nieuwe liefde leidt tot bijzondere, verrassende en verbazingwekkende ervaringen. Zijn oude liefde duikt soms even op, maar Mick krijgt geen grip op haar. Ze belooft keer op keer uit de duistere wereld te stappen waar ze in verkeert. Mick moet kiezen tussen de ideale, maar misschien wel fatale, liefde of een vriendin online vinden. Van Erik van Zwam verscheen eind jaren negentig de roman Nachtschaduw. In die tijd werkte hij voor het televisieprogramma Nova als onderzoeksjournalist. Later maakte hij deel uit van de hoofdredactie van RTL Nieuws. Hij leidde geruime tijd de Amsterdamse televisiezender AT5 als directeur en hoofdredacteur. Momenteel werkt hij voor dagblad Trouw als redacteur Afrika en biodiversiteit.

Feelgood , Literatuur & Romans
Spannende boeken algemeen