De Ondierentuin-omnibus

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Young adult Artikelen 2   Topics 0
Mag ik een piepie klein pinkje van je?' zeurt de waaktrol. 'Je hebt er toch twee.' Vincent schudt zijn hoofd. 'Je weet wat de regels zijn. Het is streng verboden de dieren vingers te voeren.' Achter het bordje TOILET DEFECT ontdekt Vincent een geheime afdeling van de dierentuin: de ondierentuin. Er wonen dieren die bijna niemand ooit heeft gezien.

Tais Teng is een van de meest productieve fantasyschrijvers van Nederland, die wordt geroemd om zijn fantasierijke vertellingen. Zoals veel van zijn werken is ook de Ondierentuin-omnibus geschikt voor jong en oud.
De Ondierentuin-omnibus bevat twee boeken, 'Verboden vingers te voeren' en 'Aaien op eigen risico', die hier voor het eerst worden gepubliceerd met eigen tekeningen van de auteur, het nieuwe verhaal 'Draakalarm, code rood' en ook het nooit eerder gepubliceerde afsluitende ondierentuinboek 'Oogjes, overal oogjes'.

Kind & Jeugd , Sciencefiction & Fantasy , Young Adult
Fantasy