De oxymorontheorie

Pieter De Klerk is een bewust werkloze veertiger die, ondanks zijn afk eer van het leven, van schoonheid houdt. Al jaren is hij op zijn eentje met een experiment bezig dat een antwoord moet bieden op die ene vraag: is er leven na de dood? En kunnen we er bij leven al een glimp van opvangen? Wat De Klerk al jaren in stilte en minutieus aan het onderzoeken is, krijgt plots aandacht van anderen, en niet van de minsten. De multinational ALCORP is zeer geïnteresseerd in zijn onderzoek en zijn bevindingen. Hun doel is het eeuwige leven mogelijk maken. Alleen is dat eeuwige leven niet voor iedereen weggelegd...

Redactionele recensie

Recensies (13)

Meer recensies

Is De oxymorontheorie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De oxymorontheorie