De schaduw van de nacht

Rank 2987 Gelezen 177 Aan het lezen 10 Wil ik lezen 113 Favoriet 29 Recensies 1
Fantasy & SF Artikelen 2 Lijsten 1 Spots 3 Top25's 3   Topics 0

Eindelijk komen we te weten wat er met Diana Bishop, Oxford geleerde en ontluikende heks, en Matthew Clairmont, briliant geneticus en bovendien vampier, gebeurt na het enorme cliffhanger einde van Allerzielen! Diana en Matthew komen in het victoriaanse Londen terecht, een wereld vol spionnen én oude vrienden van Matthew. Zal Diana hier iemand vinden die haar kan leren met haar krachten om te gaan? En zal Matthew zich op het mysterie rondom Ashmole 782 kunnen concentreren of zal hij eerst moeten afrekenen met de geesten uit zijn verleden?

Sciencefiction & Fantasy
Allerzielen (2)
Fanneke Cnossen Jeannet Dekker
Boekerij
15 augustus 2014

Lezerswaarderingen

Artikelen over De schaduw van de nacht

Wie kan Allerzielen gaan lezen?
08 december 2014 1 reactie
  Meer artikelen

Door lezers

Fabulous Feelgood! / Genremelange: De eeuwige tijd
17 maart 2019 19 reacties
Liefde voor YA / A Discovery of Witches: Boeken VS TV
25 oktober 2018 9 reacties
Scifi & Fantasy Club / Scifi/Fantasy en de challenge: Boeken met meerdere tijdsperioden
24 maart 2018 10 reacties
  Meer artikelen van lezers

Hebban recensie

Uitstapje naar het verleden

door Tanja Krone op 07-08-2014

‘De schaduw van de nacht’ is het tweede deel in de Allerzielen-trilogie. Mocht je deel 1 ‘Allerzielen’, niet gelezen hebben, verwijs ik je naar de review daarvan en raad ik je aan die eerst te lezen. Dus, heb je ‘Allerzielen’ nog niet (uit)gelezen: SPOILER ALERT!

Matthew en Diana zijn in 1590 beland, in ‘The Old Lodge’ van Matthew. Na een korte en denigrerende kennismaking met Kit, beter bekend...