Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
De Schat in het Klooster

De schat in het klooster

Gelezen 11 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning Spots 5   Topics 0

Het beveiligingsbedrijf van de half-IJslandse Laufey Gísladóttir wordt door een katholieke woongemeenschap in ’s-Heerenberg ingehuurd om het aangrenzende kerkhof te beveiligen tegen vandalisme. De bewoners denken dat de indringers op zoek zijn naar een eeuwenoude schat die, volgens een oude legende, op het terrein verborgen zou liggen. Laufey en haar collega Niels vermoeden echter dat er veel meer aan de hand is in het gasthuis, waar ooit een mysterieuze verdwijning heeft plaatsgevonden. Zou het wat te maken kunnen hebben met de ‘witte wieven’ die geregeld ’s nachts in de weilanden gezien worden? Terwijl Laufey de zaak onderzoekt, is tante Martha vastberaden om de schat zelf te op te graven. Daarbij stuit ze per ongeluk op iets onverwachts... Voor meer informatie zie www.islasecdetectives.nl

Detective
Islasec (2)
Sæmundur Publishing
01 februari 2019
01 januari 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Greet Braem

Reacties op: De schat in het klooster