Ahern-De som van jou en mij-RGB

De som van jou en mij

Rank 3081 Gelezen 198 Aan het lezen 16 Wil ik lezen 273 Favoriet 0 Recensies 30
Feelgood Artikelen 2 Lijsten 2 Spots 7   Topics 0   Leesclub

Allegra heeft een gedurfde stap gezet: ze heeft haar excentrieke vader achtergelaten op het eiland waar ze is opgegroeid en ze is verhuisd naar Dublin om haar moeder te zoeken. Ze werkt als parkeerwacht en vervult nauwgezet haar rondes. Allegra leeft teruggetrokken en laat niemand bij haar in de buurt komen. Totdat een arrogante Ferrari-coureur haar op een dag een vraag stelt die haar leven overhoopgooit. In verwarring begint Allegra zich af te vragen: wie zijn de vijf belangrijkste mensen in mijn leven? Een opwindende zoektocht naar betekenis begint.

Een buitenstaander op zoek naar mensen die ze kan vertrouwen. Eén fascinerende vraag die iedereen aan het denken zet. Modern en sprankelend, en met de onvergelijkbare empathie en verbeeldingskracht die lezers zo waarderen aan Cecelia Ahern.

Feelgood
Luitingh Sijthoff
25 januari 2022
25 januari 2022

Sigried Hebban Recensent

Wie zijn jouw vijf personen?

door: Sigried 1 like ebook

Kan je jezelf heruitvinden door je bewust te omringen met bepaalde mensen? En wat doet het me je wanneer de personen die jij bewondert ook maar gewoon mensen blijken te zijn? In De som van jou en mij probeert Allegra Bird erachter te komen wat ze echt wilt en wie ze nodig heeft om dat doel te...

Reacties op: De som van jou en mij