De tien wensen van Lucy Harte

De tien wensen van Lucy Harte

Rank 3091 Gelezen 53 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 59 Favoriet 6 Recensies 3
Literatuur & Romans Spots 5 Top25's 4   Topics 0

Maggie O'Hara weet beter dan wie ook dat je leven in één seconde kan veranderen. Zeventien jaar geleden kreeg zij een tweede kans, toen ze het hart van de veertienjarige Lucy Harte kreeg. Wanneer Maggies hart
vervolgens wordt gebroken, is ze zo ontdaan dat ze niet meer weet hoe ze verder moet. Dan ontvangt ze onverwachts een brief van Lucy's oudere broer. Hij geeft haar Lucy's dagboeken en foto's.
Geïnspireerd door Lucy's levenslust en sprankelende persoonlijkheid besluit Maggie om de hartenwens van het meisje te vervullen. Stap één is het vinden van de jongen die Lucy's hart, háár hart, voor het eerst veroverde.
Dat lijkt niet zo moeilijk te zijn. Maar zijn de toekomstdromen van een meisje genoeg om Maggie weer vertrouwen in zichzelf en in de toekomst te geven?

Harpercollins

Meer artikelen van lezers

Lezersrecensies (3)

Intens mooi!

door: Kitty van der Panne 1 like
Genoten van de levenslessen die een puber die het leven van een volwassen vrouw betekenis geven. Het verhaal neemt je mee op een mooie reis met serieuze wijsheden en een lach en een traan. Oké! Meerdere tranen.
ebook

Zakdoekjes bij de hand nemen!

door: Hilde Janbroers 1 like
Recensie komt van mijn blog hillybillybeauty.nl Bij dit boek heb ik een traantje gelaten, ik beken. Een roman die mij echt greep vanaf het begin. Ook weet ik zeker dat dit boek, met als onderwerp orgaandonatie, best veel mensen aan het denken kan zetten. Want het belicht een kant van iemand die...

Heerlijk boek

door: Marjon van Uitgelezen 1 like
Een boek dat in eerste instantie een gewone roman lijkt te zijn: Maggie zit dit diep in de put omdat haar echtgenoot haar heeft bedrogen en het op haar werk ook niet loopt. Ze vult haar leegte op met alcohol en alles lijkt uitzichtloos. Tot ze een bericht krijgt van Simon, wiens zus orgaandonor was...
ebook