De toekomstige aarde

Klimaatwetenschapper en -journalist Eric Holthaus (door Rolling Stone ‘The Rebel Nerd of Meteorology’ genoemd) biedt een nieuwe en hoopvolle visie op onze toekomst. Hij laat ons zien hoe we de korte- en langetermijneffecten van klimaatverandering de komende drie decennia kunnen omkeren. De basis van klimaatwetenschap is namelijk eenvoudig: klimaatverandering wordt volledig door de mens veroorzaakt. En als wij het probleem veroorzaken, kunnen wij het dus ook oplossen. Dit boek is voor iedereen die zich overweldigd voelt door de huidige toestand van onze wereld. De toekomstige aarde moedigt ons aan om een nauwere relatie met de aarde aan te gaan en de effecten van klimaatverandering om te keren, als commitment aan onszelf en de generaties na ons.

Redactionele recensie

Recensies (3)

Meer recensies

Is De toekomstige aarde het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op De toekomstige aarde