De Vaderfactor

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Iedereen heeft een vader. Zelfs als je hem maar kort gekend hebt of wellicht zelfs nooit ontmoet hebt, je vader heeft invloed op wie je bent. Stephan B. Poulter, PhD laat je in dit boek ontdekken hoe vaders impact hebben op de ontwikkeling van kinderen, adolescenten en volwassenen. Je ontdekt wat de persoonlijke vaderfactor is in je werk en in je persoonlijke leven. Dr. Poulter laat je ervaren welke kracht je kunt ontlenen aan je vaderfactor en hoe je heling kunt vinden voor pijnlijke ervaringen. Hij laat zien dat jij de sleutel in handen hebt om je vaderfactor in te zetten om een vreugdevoller leven te leiden. Een inspirerend en praktisch boek! Voor jou persoonlijk maar ook in je rol als ouder, leraar, werknemer, manager, consultant, coach of begeleider. Stephan B. Poulter, PhD heeft naam gemaakt als klinisch psycholoog in Los Angeles. Hij heeft een eigen praktijk waar hij al meer dan dertig jaar mensen begeleidt. Hij werkte in diverse settings met thema’s rondom ouderschap, adolescentie en spirituele/theologisch vraagstukken. +

01 januari 2019

Reacties op: De Vaderfactor