De verboden belofte

De verboden belofte

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Schotland, 1940. Terwijl de oorlog woedt in Europa, is Invermoray House een vredige plek – tot de avond van Constance McLay’s eenentwintigste verjaardag. Wanneer zij als enige een Spitfire ziet neerstorten in het meer, zweert ze na zijn redding om de piloot verborgen te houden. Constance wordt verscheurd door de loyaliteit aan haar familie en een belofte die haar duur kan komen te staan.

Schotland, 2020. Kate vertrekt naar de Highlands om Invermoray om te toveren tot een luxe B&B. Eenmaal daar ontdekt ze dat het landgoed meer problemen heeft dan haar was verteld. Als Kate erachter komt dat het huis ook een duistere geschiedenis kent, met de naam van Constance doorgestreept in alle documenten, besluit ze dat ze in elk geval niet weg kan totdat het mysterie is opgelost…

‘Voor alle fans van Kate Morton die houden van vervallen huizen, historische fictie, familiemysteries en romantiek: lees dit boek!’ – Rain’n’books
A.W. Bruna Uitgevers
02 februari 2021