De verwisselde bruid Een bruid vecht voor haar geluk

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
De verwisselde bruid:
Lord Meridan heeft het te bont gemaakt met zijn maîtresses. Om weer toegelaten te worden tot de hoogste Engelse kringen, dwingt hij sir Edward Belvil, die een zware speelschuld bij hem heeft, een van diens dochters als echtgenote af te staan. Maar voor het altaar verschijnt niet de beeldschone oudste dochter, die Lord Meridan had bedoeld, maar Lucinda, aan wie nooit veel aandacht werd besteed. Zij blijkt echter een heel origineel meisje te zijn, dat beslist niet met zich laat sollen.

En bruid vecht voor haar geluk:
Om haar vader, een gewezen ambassadeur, van de financiële ondergang te redden, stemt de beeldschone Camilla erin toe de bruid te worden van de haar onbekende vorst van Meldenstein, die bereid is haar op de dag van het huwelijk honderdduizend pond te schenken. Op reis naar het vorstendom zal zij vergezeld worden door barones Von Furstenstein en de knappe kapitein Hugo Cheverly. Tijdens de avontuurlijke tocht raakt Camilla tot over haar oren verliefd op de charmante officier.

01 januari 1982

Reacties op: De verwisselde bruid Een bruid vecht voor haar geluk