De vondeling

Rank 708 Gelezen 94 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 182 Favoriet 3 Recensies 9
Feelgood Artikelen 1   Topics 0

1754. Zes jaar nadat Bess haar onwettige dochter Clara achterliet bij het vondelingenziekenhuis in Londen, wil ze de dochter die ze nooit gekend heeft terughalen. Ze is verbaasd wanneer ze ontdekt dat Clara al eerder opgeëist werd. Haar leven komt op zijn kop te staan terwijl ze probeert te achterhalen wie haar dochtertje heeft meegenomen en waarom.
Net buiten Londen worstelt een jonge weduwe die haar huis al tien jaar niet heeft verlaten met het verwelkomen van een nieuw kindermeisje. Haar verleden dreigt haar in te halen en haar zorgvuldig geconstrueerde wereld uit elkaar te scheuren.

Feelgood
The House of Books
20 oktober 2020
20 oktober 2020

Yvie Hebban Recensent

Te kleurloos om te kunnen stralen

door: Yvie 2 likes ebook

Bij de Britse Stacey Halls zit het schrijven in haar bloed. Na haar studie journalistiek schreef ze stukken voor verschillende magazines en dagbladen, om als redacteur uiteindelijk het besluit te nemen om over te gaan tot het schrijven van een boek. In 2019 werd haar debuutroman, The Familiairs,...

Reacties op: De vondeling