De wetten van water

De wetten van water

Rank 373 Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 50 Favoriet 0 Recensies 1
Water is schaars geworden. De Watertrein die de stad bedient, loopt steeds meer het risico gesaboteerd te worden. Wanneer bekend wordt dat meer mensen dan aanvankelijk werd gedacht hun huis zullen moeten verlaten door de bouw van een IJsdok, gaan demonstranten de straat op en beginnen de levens van verschillende mensen in elkaar te grijpen.
De wetten van water is een aangrijpend verhaal over liefde en verdriet en de wil om te overleven, dat een verontrustende glimp laat zien van de nabije toekomst.

Cynan Jones is geboren in 1975 in de buurt van Aberaeron, Wales, waar hij tegenwoordig woont en werkt. Eerder verschenen van hem De lange droogte, De burcht en Inham.
Uitgeverij Koppernik BV
14 oktober 2019

? Bestel dit boek bij Libris.nl Bestel het boek vanaf € 19,50

Lezersrecensies (1)

Prachtige verhalenbundel op het randje van de apocalyps

door: Marcia 2 likes

De wetten van water speelt zich af in de nabije toekomst. Water is schaars geworden. De Watertrein die de stad bedient, loopt steeds meer het risico gesaboteerd te worden. In twaalf prachtige korte verhalen maakt Cynan Jones de balans op van onze huidige maatschappij. Zijn schrijfstijl is poëtisch...