De wezens

Rank 4576 Gelezen 106 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 61 Favoriet 14 Recensies 11
Literatuur & Romans Lijsten 3 Spots 5 Top25's 9 Hebban 1000 553   Topics 0

Professor Andrew Martin, een vriendelijke wiskundige en een ogenschijnlijk perfecte held voor dit verhaal, gaat dood nog voor het boek begint. Zoals de buitenaardse verstekeling die zich schuilhoudt in zijn lichaam echter al snel ontdekt: Andrew was helemaal niet zo'n aardige man.
Vlak voor zijn dood loste professor Martin een ogenschijnlijk onmogelijke wiskundige stelling op, waarop de verstekeling naar onze planeet werd gestuurd om al het bewijs rondom die ontdekking te vernietigen. Gaandeweg leert de verstekeling steeds meer over het leven van de professor, van zijn familie, en van 'de wezens' op planeet Aarde. Wanneer hij voor zijn eigen vrouw begint te vallen, en zijn eigen zoon aardig begint te vinden - zij hebben geen idee dat hij Andrew niet meer is - zal hij moeten kiezen tussen het succesvol afhandelen van zijn missie, en een nieuw thuis te vinden op onze wereld.

Lebowski
19 mei 2017
19 mei 2017

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Sanne

Anne-Claire Verham Hebban Recensent

De verrassende beschouwingen van een alien

door: Anne-Claire Verham 1 like

Er is niemand beter geschikt om de mensheid en het leven op aarde eens door een heel andere bril te bekijken dan een intelligent buitenaards wezen. Voor hem zijn wij immers de vreemde wezens die er een merkwaardige wereld en levensstijl op na houden. Doorgaans zijn verhalen over aliens tussen de...

Reacties op: De wezens