De Zeepfabriek

Een bijtende satire over de wereld achter de kartonnen decors van de soap
Job werkt aan zijn romandebuut, maar omdat hij ondertussen toch ergens van moet leven, schrijft hij scenario's voor 's lands best bekeken soap, 'De Wereld Draait Door', in de volksmond DWDD.
Door Jobs ogen krijgen we een kijkje in de wondere wereld van Endless Productions, de 'Zeepfabriek', waar de makers niet alleen soap schrijven, maar ook soap leven. Job schaamt zich meestal dood voor de voorgekookte nonsens die hij voor DWDD moet schrijven. En dan hebben we het nog niet eens over zijn collega's gehad... Gaandeweg raakt Job ervan overtuigd dat de schrijvers, producenten en acteurs zelf nog de meeste moeite hebben om fictie en realiteit uit elkaar te houden. Zal het Job lukken een uitweg te vinden uit een verhaal dat van cliffhanger naar cliffhanger gaat?

Is De Zeepfabriek het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op De Zeepfabriek