De zeven zussen - Maan

Maan

Rank 256 Gelezen 5129 Aan het lezen 234 Wil ik lezen 1572 Favoriet 413 Recensies 60
Feelgood Artikelen 2 Newsroom 1 Lijsten 22 Spots 35 Hebban 1000 105   Topics 0

Na de dood van haar vader vertrekt Tiggy D’Aplièse naar de afgelegen bossen van Schotland om daar te doen wat ze het liefste doet: werken met dieren. Ze komt terecht op het landgoed van de intrigerende maar moeilijk te doorgronden Charlie Kinnaird. Op het landgoed leert Tiggy de oude Chilly kennen, die haar vertelt dat ze een speciale gave heeft en dat het lot bepaald heeft dat hij haar op het pad van haar verleden zal brengen. Hij stuurt haar naar het Spaanse Granada om daar het spoor van de zigeunergemeenschap van Sacromonte te volgen. Wat is haar connectie met de fenomenale flamencodanseres La Candela? Langzaamaan ontrafelt Tiggy haar exotische maar gecompliceerde verleden. Tegelijkertijd krijgt ze kans haar eigen bijzondere gave steeds verder te ontwikkelen. Maar wanneer het lot een onverwachte wending neemt, zal ze moeten beslissen of ze in Granada blijft, of teruggaat naar Kinnaird, en Charlie… De zeven zussen – Maan is het vijfde deel uit de zevendelige serie over liefde, verlies en de zoektocht naar wie je werkelijk bent.

De zeven zussen (5)
Dieuwke van der Veen Erica Disco ...
Xander Uitgevers B.V.
08 januari 2019
08 januari 2019

Helma Koot Hebban Recensent

Nog lang geen genoeg van de Zeven Zussen

door: Helma Koot 3 likes

Let op: kan spoilers bevatten over de eerdere delen van de Zeven Zussen-reeks

Aan het succes van de Zeven Zussen-serie van Lucinda Riley komt ook met Maan, het vijfde deel, voorlopig nog geen eind. Ondanks dat de boeken allemaal op eenzelfde wijze zijn opgezet, vervelen ze door de interessante...

Reacties op: Maan