De zilveren kroon

De zilveren kroon

Gelezen 133 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 64 Favoriet 2 Recensies 10
Literatuur & Romans Spots 6   Topics 0
De twintigjarige Emilia is een heel normale student, maar op een dag staat haar hele leven op z’n kop. Als de koninklijke familie van het koninkrijk Constantië omkomt, staat de troonopvolging op het spel. Emilia’s vader wordt tot koning gekroond en Emilia wordt als zijn onwettige dochter opeens de kroonprinses van het land. Haar nieuwe leven in het paleis zou een sprookje kunnen zijn, maar Emilia merkt al snel dat er veel intriges en machtsspelletjes op de achtergrond spelen. Carter Thorne, de zoon van haar stiefmoeder, moet niets van haar weten. Maar Emilia is niet van plan zich door wie dan ook in de hoek te laten plaatsen, ook niet door Carter, die haar hart sneller laat kloppen… ‘De zilveren kroon’ is het eerste deel van de Forbidden Royals-serie. Lees ook ‘De guoden troon’ en ‘Het diamanten koninkrijk’ in deze serie. Voor alle fans van ‘The Princess Diaries’ en ‘Game of Thrones’. +

Feelgood , Literatuur & Romans
Populaire fiction algemeen